دانلود انیمه Hataraku Saibou 2018 با زیرنویس فارسی

Hataraku Saibou 2018

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ ۰۶:۳۰

    اضافه شدن قسمت جدید

    اپیزود 08 از فصل 02 x265 WEBRip 1080p/ WEB-DL 720p

  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ ۰۶:۰۴

    اضافه شدن قسمت جدید

    اپیزود 07 از فصل 02 x265 WEBRip 1080p/ WEB-DL 720p

فارسی

English

بدن انسان از 37 تریلیون سلول ساخته شده است.برای این سلول ها سخت است که هروز در جهانی که بدن توست کار کنند .از اکسیژنی که در خون قرمز حمل می شود تا باکتری هایی که ...

پرسش و پاسخ

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ۰۹:۱۰

تموم شده یا در حال پخشه؟

نمایش اسپویل
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۵۷

سلام. قسمت اخرش پخش شده که بزودی قرار میگیره. با پوزش بابت تاخیر

نمایش اسپویل
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ۱۶:۱۶

سلام، نمی دونم طبق یه لیست انیمه آپلود می کنین یا بینتون دوستان انیمه باز دارین. ولی ذکر این نکته بی ضرر نیست که انیمه هاتون خیلی انیمه های خوب و عام پسندی هستن. ولی برای تکمیل آرشیو انیمه حتما باید به انیمه های خاصی که مورد توجه دوستان انیمه باز هست هم رو بیارین. البته با دیدن Overlord و Black Clover در لیست انیمه هاتون مشخصه که انیمه ها کمی در این بخش پیشرفت حاصل شده. تشکر از این بخش. اگر کمکی از کاربران طرفدار انیمه هم بر میاد من و دوستانم در خدمت هستیم.

نمایش اسپویل
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ۱۸:۴۳

امیدوارم امکاناتتون بهتر بشه و بخصوص در بخش انیمه حرف اول رو تو سایت های فارسی بزنین. انیمه طرفداران بسیار زیادی داره که با محدودیت های این ژانر (نبود لینک های خوب، نبود زیرنویس و ...) سر می کنن و خودشون دنبال لینک می گردن. حتی خودم خیلی ها رو دیدم که ژاپنی یاد می گیرن تا انیمه های بدون زیرنویس این ژانر رو از دست ندن.

نمایش اسپویل
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ۱۷:۳۳

خیلی هم عالی که ما چنین فنی داریم و قرار هست فن هایی از قبیل شما به ما اضافه بشن برای بخش انیمه. کاملا حق با شما هست. محدودیت داریم و کمی دیر پاسخ گویی میشه. اما شما هم کمی ما رو درک کنید ما تقریبا به یک بازه ی 30 روزه فرصت نیاز داریم تا کمی مرتب کاری و خونه تکونی کنیم به اصطلاح . بعد نیرو اضافه بشه و این مشکلات شما هم مرتفع بشه. سعی میکنیم هرچه زودتر به این مسائل ترتیب اثر بدیم

نمایش اسپویل
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۴۴

با این وضعیت سخت درخواست فیلم و سریال و محدودیت هاش و همینطور دیر پاسخ دادنش اگر بخوام این همه انیمه در حال پخش یا اونایی که می خوام ببینم رو درخواست بدم ۱۰۰ سال طول می کشه. توی لیست TV Time ام نگاه کردم فقط حدود ۸۰ انیمه درحال پخش یا ندیده دارم.

نمایش اسپویل
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ۱۷:۴۴

سلام. اگر انیمه خاصی مدنظر هست که قرار داده نشده میتونید درخواست بدید اضافه بشه

نمایش اسپویل