دانلود انیمه Hellsing Ultimate 2006 با زیرنویس فارسی

Hellsing Ultimate 2006

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ ۲۲:۲۲

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی نما

    فصل 01 با کیفیت 1080p BluRay 30nama

  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۹ ۰۹:۰۵

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی نما

    فصل 01 با کیفیت 720p BluRay 30nama

فارسی

English

هلسینگ، یک سازمان مخفی بریتانیا است که برای حفظ جان مردم از تهدیدات موجودات تاریکی مافوق طبیعی است. رهبر فعلی، "ایتیجرا وینگاتس هلسینگ" است که کنترل ارتش شخصی برای نابودی ارواح را دارد، اما با وجود سربازهای آموزش دیده اش در مقابل با اعتماد ترین نابودگر خون آشامش، مردی به نام الاد که خود یک خون آشام قدرتمند است. به همراه خدمتکار اسرار آمیزه اینتگرا و برده ی خون آشام آلو کارد، سراس ویکتوریا، سازمان نه تنها باید با غول ها و خون آشامهای همیشگی رو در رو شود بلکه با سازمانی مخفی از طرف واتیکان و میلینیوم (دوره هزار ساله) و در آخر با گروهی از انسان های دیوانه و مرموز که در جنگ 50 سال پیش بوجود امده اند نیز باید مقابله کند...

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ مهر ۱۳۹۹ ۱۰:۵۹

این دوست عزیز که جو گرفتش می گه بده, آروم باش. این انیمه از بهترین انیمه های 2 دهه اخیره, 3 تا از بهترین استودیو های انیمه سازی روش کار کردن. از معدود انیمه هاییم هست که من دیدنش با دوبله انگلیسی رو پیشنهاد می کنم. من حداقل از دوبله انگلیسیش بیشتر خوشم اومد, و این تنها انیمه ایه که این حرف رو در موردش میزنم. داستان برای یه انیمه شونن فوق العادهولی در برابر شاهکار هایی همچو Death Note در حد خوبه. انیمه به شدت استایلیش عمل کرده, ولی متاسفانه یه تغییر استایل احساس می شه که بخاطر عوض شدن استودیو می باشد. انیمه خشونت بالایی داره و همه خوششون نمیاد, ولی این دلیل نمیشه که بده. در کل کسایی که با خشونت اذیت نمیشن, و علاقه به استایل شونن دارن, این انیمه رو باید ببینن. دوبله انگلیسی انیمم واقعا خوبه, قسمت اول رو با هر دو دوبله ببینید و ببینید از کدوم بیشتر خوشتون میاد و با همون ادامه بدین.

نمایش اسپویل
۷ بهمن ۱۳۹۹ ۱۳:۰۲

منظورت خشونت کلی هست یا خشونت در علیه آدمای بدبخت؟ اگه خشونت کلی باشه که برای من اوکیه و شب دانلودش کنم.

نمایش اسپویل
۲۹ فروردین ۱۳۹۹ ۱۷:۱۱

عالللی بود

نمایش اسپویل
۱۳ تیر ۱۳۹۸ ۰۰:۰۹

ضعیف بود البته موضوعی خوبی داشت در کل ارزش زمان نداره نه وقتی که ساختش طول کشید و نه وقتی که برای دیدنش صرف میشه

نمایش اسپویل
۱۹ مهر ۱۳۹۹ ۱۱:۰۲

اگر برای داستان و فلسفه فکری انیمه می گید نه, با Death Note زمین تا آسمون فرق داره. بیشتر فن های شونن از این انیمه خوششون میاد. ولی کیفیت کار عالیه, و اگه فقط منظورتون سطح کیفیت انیمست کاملا ارزش دیدن رو داره و تو یسری چیزا کیفیت کار بالاتر از Death Note است.

نمایش اسپویل
۳ خرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۰۱

من یکجورایی به deathnote تعصب دارم ایا در اون سطح هست که بخوام ببینم؟

نمایش اسپویل
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ۱۹:۴۴

به نظرم شما یا اصلا انیمه بین نیستید یا اینکه فکر کردید به چالش کشیدن یک شاهکار کار جالبیه. بنده بیشتر از 1000 سری انیمه مختلف رو تماشا کردم و این جزو بهترین انیمه هایی است که دیدم. میتونید رتبه 109 این انیمه در myanimelist رو هم نگاه کنید.

نمایش اسپویل
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ۱۹:۳۹

بسیار جالب است و خوب. سریال هم داره قبل این. لطفا وقتی مخاطب چنین ژانری نیستید ازش نقد نکنید.

نمایش اسپویل