نمیدونم کسی رمان کلاین رو خونده یا نه. فیلم از نظر محتوا افتضاح هستش سوای اینکه اصلا از رمان پیروی نمیکنه عملا سعی هم بازسازی روابط و تاریخچه شخصیتها نداره فیلمنامه فیلم بازیکن شماره ۱ آماده یه فیلمنامه آبکی بلکباستری درجه سه. من وقتی فیلم رو دیدم کاملا ناامید شدم. خیلی از نکات شخصیتها بیان نشده و تغییر داده شده مراحل پیدا کردن تخم مرغ رو تغییر دادن و کلا عوضش کردن. مثلا شخصیت پارزوال یا وید اصلا آواتار سطح بالایی نبود هیچ پولی نداشت حتی توی Oasis اینکه چطور موفق میشه و... داستان قشنگی و مهمی بود که کاملا حذف شد. با اینکه رمان کلاین فوقالعاده نیست اما هزار مرتبه از فیلمنامه زیباتره. شکلگیری اتفاقها در فیلم خیلی بچگانه هستن دوستی شخصیتها خندهدار هستش. تنها نقطه قوت فیلم به نظرم همون جلوههای ویژهش بود.
۱۳۹۷ فروردین ۲۴ ۱۵:۴۸
نمیدونم کسی رمان کلاین رو خونده یا نه. فیلم از نظر محتوا افتضاح هستش سوای اینکه اصلا از رمان پیروی نمیکنه عملا سعی هم بازسازی روابط و تاریخچه شخصیتها نداره فیلمنامه فیلم بازیکن شماره ۱ آماده یه فیلمنامه آبکی بلکباستری درجه سه. من وقتی فیلم رو دیدم کاملا ناامید شدم. خیلی از نکات شخصیتها بیان نشده و تغییر داده شده مراحل پیدا کردن تخم مرغ رو تغییر دادن و کلا عوضش کردن. مثلا شخصیت پارزوال یا وید اصلا آواتار سطح بالایی نبود هیچ پولی نداشت حتی توی Oasis اینکه چطور موفق میشه و... داستان قشنگی و مهمی بود که کاملا حذف شد. با اینکه رمان کلاین فوقالعاده نیست اما هزار مرتبه از فیلمنامه زیباتره. شکلگیری اتفاقها در فیلم خیلی بچگانه هستن دوستی شخصیتها خندهدار هستش. تنها نقطه قوت فیلم به نظرم همون جلوههای ویژهش بود.