۱۳۹۹ خرداد ۰۹ ۰۰:۰۹ من اکثر فیلمای مافیای دیدم.سریالم همینطور ولی این یه سریال از تک تک لحظه هاش لذت بردم خیییییییییلی خوب بود لامصب.
۱۳۹۹ خرداد ۲۵ ۱۲:۵۷
اگه اینجور تموم میشد من با یه مشت وسط نمایشگر تمومش میکردم خخخ
۱۳۹۹ خرداد ۰۹ ۰۰:۰۹
من اکثر فیلمای مافیای دیدم.سریالم همینطور ولی این یه سریال از تک تک لحظه هاش لذت بردم خیییییییییلی خوب بود لامصب.
۱۳۹۹ فروردین ۰۹ ۱۶:۵۵
به نظر منم این فیلم رتبش یک imdb هست
۱۳۹۸ آذر ۲۰ ۱۵:۱۷
the best