۱۴۰۲ فروردین ۱۳ ۲۳:۴۲ واقعا فیلم فوق العاده ایه. هم استرس و دلهره داره. هم یه جاهایی کاملا درام میشه. مهم اینه کارگردان اندازه ی همشو حفظ کرده و اصلا اجازه نداده که حتی یک اتم جابجا بشن. واقعا بعد از مدت ها لذت بردم از دیدن این فیلم
۱۴۰۲ فروردین ۱۳ ۲۳:۴۲
واقعا فیلم فوق العاده ایه. هم استرس و دلهره داره. هم یه جاهایی کاملا درام میشه. مهم اینه کارگردان اندازه ی همشو حفظ کرده و اصلا اجازه نداده که حتی یک اتم جابجا بشن. واقعا بعد از مدت ها لذت بردم از دیدن این فیلم
۱۴۰۲ فروردین ۰۸ ۲۱:۱۳
میشه اسپویل نکنی؟ :)