دوست عزیز این فیلم نزدیک 8 سال قبل از اولین فصل گات ساخته شد از لحاظ کیفیت ساخت ( جلوه های ویژه، بصری و ... )، بودجه ی ساخت و تفاوت فیلم با سریال؛ اصلا قابل قیاس نیستند.
در ضمن مارتین نویسنده سری کتابهای نغمه آتش و یخ ( همون گات ) بخاطر ارادتی که به تالکین و دنیای آردا داشته اسم خودشو به تقلید از R.R.Tolkin به R.R.Martin تغییر داده و این مجموعه هم اقتباسی کوچک از دنیای آردا ست
ناگفته نماند مارتین ، تالکین رو اسطوره و نابغه میدونه و خودشو اصلا در حد و اندازه ی تالکین نمیدونه که بخوان کتابها و مجموعه شو با دنیای آردا و سه گانه قیاس کنند
۱۴۰۳ شهریور ۰۲ ۱۰:۰۴
دوست عزیز این فیلم نزدیک 8 سال قبل از اولین فصل گات ساخته شد از لحاظ کیفیت ساخت ( جلوه های ویژه، بصری و ... )، بودجه ی ساخت و تفاوت فیلم با سریال؛ اصلا قابل قیاس نیستند. در ضمن مارتین نویسنده سری کتابهای نغمه آتش و یخ ( همون گات ) بخاطر ارادتی که به تالکین و دنیای آردا داشته اسم خودشو به تقلید از R.R.Tolkin به R.R.Martin تغییر داده و این مجموعه هم اقتباسی کوچک از دنیای آردا ست ناگفته نماند مارتین ، تالکین رو اسطوره و نابغه میدونه و خودشو اصلا در حد و اندازه ی تالکین نمیدونه که بخوان کتابها و مجموعه شو با دنیای آردا و سه گانه قیاس کنند