۱۳۹۹ تیر ۲۷ ۱۳:۱۳ یاد اولین اسمبل خودم افتادم :)) هیچ لذتی بالاتر از اسمبل کردن نیست واقعا، هیچی ی ویدئوی دردآور برای اینتل :))
۱۳۹۹ تیر ۲۷ ۱۳:۱۳
یاد اولین اسمبل خودم افتادم :)) هیچ لذتی بالاتر از اسمبل کردن نیست واقعا، هیچی ی ویدئوی دردآور برای اینتل :))