۱۳۹۹ فروردین ۰۹ ۲۱:۵۴ عالی بود ان سریال فقط قسمت آخرش نابود میکنه بیننده رو. بنطر من قسمت آخرش هم قسمت ضعیفی نبود اینطور که بقیه گفته بودن بیشتر نارحت کننده بود نه ضعیف.
۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۸ ۰۲:۰۲
ممنون برای معرفی فیلم ها
۱۳۹۹ فروردین ۲۴ ۱۶:۳۰
فیلم خوب از سینمای سوِید چی خوبه؟
۱۳۹۹ فروردین ۰۹ ۲۱:۵۴
عالی بود ان سریال فقط قسمت آخرش نابود میکنه بیننده رو. بنطر من قسمت آخرش هم قسمت ضعیفی نبود اینطور که بقیه گفته بودن بیشتر نارحت کننده بود نه ضعیف.
۱۳۹۸ بهمن ۲۵ ۱۷:۲۳
تو دیدنش شک نکنید عالیه این سریال