۱۴۰۰ خرداد ۱۲ ۰۷:۵۰ یکی از بهترین فیلمهایی بود که دیدم....حالا یه عده گیرهای الکی میدن.....باید اینو همه ما قبول کنیم که نمیشه همه رو راضی کرد...حتی اگر بهترین باشه
۱۴۰۰ خرداد ۱۲ ۰۷:۵۰
یکی از بهترین فیلمهایی بود که دیدم....حالا یه عده گیرهای الکی میدن.....باید اینو همه ما قبول کنیم که نمیشه همه رو راضی کرد...حتی اگر بهترین باشه