۱۴۰۰ مرداد ۲۶ ۱۶:۴۲ من هنوز این انیمه ندیدم ولی به شخصه 5سانتیمتر بر ثانیه دوس نداشتم..احساس میکردم یچیزیش کمه...
۱۴۰۰ اسفند ۲۸ ۰۰:۴۱
البته نرم افزار اسمش پیکس ارت هست
۱۴۰۰ مرداد ۲۶ ۱۶:۴۲
من هنوز این انیمه ندیدم ولی به شخصه 5سانتیمتر بر ثانیه دوس نداشتم..احساس میکردم یچیزیش کمه...