به نظر من فیلم فوق العاده ای بود از هرلحاظ. ولی ای کاش اسم این فیلم جومانجی دو نبود چون بنظرم ۸۰% فیلم اصلا ربطی ب جومانجی یک نداشت انگار ی داستان شبیه ب جومانجی بود بیشتر تا ادامه جومانجی یک. بنظر من اگه از دید جومانجی یک بهش نگاه نکنی خیلی حرفا واسه گفتن داره ولی از دید دنباله جومانجی اصلا نپسندیدم !!!
۱۳۹۷ اردیبهشت ۰۹ ۲۳:۴۶
به نظر من فیلم فوق العاده ای بود از هرلحاظ. ولی ای کاش اسم این فیلم جومانجی دو نبود چون بنظرم ۸۰% فیلم اصلا ربطی ب جومانجی یک نداشت انگار ی داستان شبیه ب جومانجی بود بیشتر تا ادامه جومانجی یک. بنظر من اگه از دید جومانجی یک بهش نگاه نکنی خیلی حرفا واسه گفتن داره ولی از دید دنباله جومانجی اصلا نپسندیدم !!!