sajad0

نام:

sajad

نام خانوادگی:

tavakoli

عضویت:

خرداد ۱۳۹۶ (۹ سال و ۱ ماه)

لیست مورد علاقه

Solo Leveling 2024

8.2

mal-icon

9.3

cinama-icon
Last Samurai Standing 2025

7.6

imdb-icon

7.9

cinama-icon
The Rookie 2018

8

imdb-icon

8.5

cinama-icon
One Piece 1999

8.7

mal-icon

9.1

cinama-icon

۵ دیدگاه اخیر

۱۴۰۰ شهریور ۱۹ ۲۲:۰۰

تو چند ثانیه تمام زندگی ریک رو نشون داد و همش قابل درک بود . دنیا هایی که مورتی تو اون از همه باهوش تره . چه داستانایی که هنوز میتونه ساخت چی بگم واقعا

۱۴۰۰ مرداد ۰۷ ۰۵:۱۱

وقتی گذشته رو با دستکاری تغییر میدیم آینده رو عوض نمی کنیم اون آینده با رویداد اصلی سر جاش ولی به خاطر این تغییر یه خط زمانی جدید به وجود میاد که تا اون تاریخ که تغییر ایجاد شده مشترکن ولی از اون تغییر به بعد یه انشعاب جدید ایجاد میشه که تو فیلم نشون میده حالا این لوکی ها درواقع اختیارشون دست خودشون بوده و با انجام یه کار خلاف روال اون خط زمانی باعث ایجاد انشعابات مختلفی میشن که حتی با هم برخورد هم می کنن و می تونی یه نمونش رو تو فیلم اسپایدر من که امسال پخش میشه ببینی

۱۴۰۰ تیر ۰۹ ۰۲:۳۰

چه خبره این فصل اووووف :))))))))

۱۳۹۸ خرداد ۰۲ ۱۵:۵۸

چرا مثل بچه ی آدم اعتراف نمی کنید که به خاطر ساخت سریال های جدید گند زدید داخل سریالی که همه بهش میگن بهترین سریال تاریخ . کدوم بخشی از هوادار ها راضی شدن اخه مرد ناحسابی اگه راضی بودن که 1 میلیون نفر امضا نمی کردن که دوباره فصل 8 ساخته بشه . دو سال ما رو منتظر گذاشتین که چیزی تحویل بدین که فقط قسمت 3 بدرد بخور بود . مردم به این اعتراض دارن که همه چیز سریع پیشرفت . چرا بازی تاج و تخت باید تموم می شد اما نه با 8 فصل که دو تای اخریش نصفه بود بلکه با 9 فصل با قسمت های کامل . تنها سوالی که برای ما باقی میمونه اینه که استاروارز یا هر سریال کوفتی دیگه ای ارزش داشت تا با این شاهکار چنین برخوردی بشه ؟ واقعا بی لیاقت بودید sham on you