saeidt

عضویت:

آذر ۱۳۹۵ (۹ سال و ۶ ماه)

لیست تماشا

Killing Eve 2018

8.1

imdb-icon

7.4

cinama-icon

۵ دیدگاه اخیر

۱۳۹۷ اسفند ۱۲ ۱۹:۵۷

فیلم زیبایی آمریکایی تو آمریکا شاید از چشم افتاده باشه ولی تو ایران کوین اسپیسی افت محبوبیت نداشته و همه هنوز ازش خوششون میاد، و این فیلم زودگذر نیست تو ایران. آواتار که واقعا خیلی مسخره است که بگیم زودگذره. فیلم فوق العاده قشنگ و خوش ساخت. همین الان هم بازش کنم و رندوم یه جاییشو نگاه کنم ناخودآگاه میشینم و می بینمش. فقط یه فیلم دیگه برای من این خاصیتو داره و اونم ارباب حلقه هاست. حالا شما بگید زودگذر، دنباله هاش میاد و دوباره فروشش رکوردشکنی میکنه، و اون موقع می بینم زودگذر بوده یا نه.

۱۳۹۷ اسفند ۰۹ ۱۵:۱۳

من تو یوتیوب این قضیه رو دنبال میکردم، اصلا ربطی به شازم نداره به هیچ وجه. بحث سر بری لارسن بود از اول. بری لارسن یه بار خطاب به منتقدانی که از فیلم A Wrinkle In Time انتقاد کرده بودن گفته بود من نمیخوام یه مرد سفید پوست 40 ساله در مورد این فیلم نظر بده این فیلم برای اون ساخته نشده. غیر از این چند تا مصاحبه دیگه هم کرده بود و همیشه از مردا و سفیدپوستا بدگویی میکرد. حالا اومدن گذاشتن نقش اول فیلم مارول که اکثریت طرفدارهاش مردهای سفیدپوست هستن و اونا هم از این حرفا بدشون اومده بود و مردم رو تشویق میکردن که فیلم رو بایکوت کنن. سایت راتن تومیتوز یه قسمتی داشت که میگفت علاقه دارید فیلمو ببینید یا نه. اول روی 96 درصد بود، ولی هی اومد پایین و پایین تر تا رسید به 26 درصد که خیلی پایینه، بعد یهو سیستم سایتو عوض کردن که این فیلمو نجات بدن. حتی یه نفر هم نمیگفت شازم رو ببینید، فقط میگفتن اینو نبینید و بعضیهاشونم میگفتن فیلم آلیتا فرشته جنگ رو به جاش ببینید. اینیم که گفته برای بقیه فیلم ها هم تلاش شد ولی نتیجه نداد کاملا اشتباهه. کسی تلاشی برای مبارزه با فیلم پلنگ سیاه نکرد چون بازیگراش چیز خاص یا تحریک آمیزی نگفتن و فقط کارشونو کردن. برای جنگ ستارگان هم، تاثیرش روی فیلم بعدی مشخص شد. خود فیلم آخرین جدای نسبتا فروش خوبی داشت، ولی فیلم بعدی یعنی سولو: یک داستان جنگ ستاره ای فقط 400 میلیون دلار فروش کرد، که مقایسه کنید با دومین فیلم کم فروش جنگ ستارگان که یک میلیارد دلار فروش کرد. خود فیلم هم خیلی فیلم جالبی به نظر نمیرسه. اگه تیزر فیلم کاپیتان مارول رو دیده باشید متوجه میشید که هیچ نکته جالبی داخل تیزر دیده نمیشه. بعضی جاها هم پیش نمایش شده بود فیلمه، و اکثر بیننده ها گفته بودن گربه کاپیتان مارول خیلی بانمک بود. فیلمی که بهترین قسمتش گربه باشه نه خود نقش اصلی، بعیده فیلم خوبی باشه. به هر حال به خاطر مارول بودن فیلم و نزدیکی به فیلم آخر اونجرز، فروش خواهد کرد، ولی قطعا به خاطر بری لارسن ضرر می کنه. اولین بار پیش بینی خود سازنده ها از فروش فیلم تو هفته اول 180 میلیون دلار بود، الان میگن 80 میلیون دلار. معلومه که خودشون هم میدونن اثر داره و بیخودی میگن آره کار ترول ها بود و اینا آدمای عادی نیستن.