۱۳۹۹ آذر ۰۶ ۰۱:۱۷ یعنی میشه؟درسته فصل 3 خیلی بد بود ولی اگه بتونن دوبارهیه چیزی مثل فصل دوم بسازن عالیه
۱۳۹۹ آذر ۰۶ ۰۱:۱۷
یعنی میشه؟درسته فصل 3 خیلی بد بود ولی اگه بتونن دوبارهیه چیزی مثل فصل دوم بسازن عالیه
۱۳۹۹ آذر ۰۵ ۱۱:۳۰
خدایا خودت ظهور کن