sad_king

نام:

Mahdi

نام خانوادگی:

Namvar

عضویت:

آذر ۱۳۹۶ (۸ سال و ۶ ماه)

۵ دیدگاه اخیر

۱۳۹۶ بهمن ۲۷ ۰۲:۵۸

تنها چیزی که میتونم بهت بگم اینه که خیلی بی انصافی!! خیلی!!!!

۱۳۹۶ دی ۲۰ ۱۶:۰۵

یکی از زیبا ترین فیلمی که تا حالا دیدم فقط میتونم اینو بگم حتما باید نگاهش کنید.

۱۳۹۶ دی ۰۱ ۰۳:۵۷

این فیلم واقعا به معنای واقعی کلمه ارزش ده بار دیدن رو داره چیز دیگه ای نمیتونم بگم....

۱۳۹۶ دی ۰۱ ۰۳:۵۳

فیلم لوگان واقعا ارزش جایگاهش رو داره