تا نیمه اولش خوب بود ولی بعدش مخصوصا آخر فیلم به شدت ضعیف و ابتدایی بود
۱۳۹۹ آذر ۰۶ ۰۴:۵۱
سریالی خوب با ریتمی مناسب و بازیهای تقریبا بی نقص. به نظرم از معدود ایرادهایی که میشه به این سریال وارد کرد اینه که میتونست پایان بندی بهتری داشته باشه. با این حال بعید میدونم کسی از تماشای این سریال پشیمون بشه.
۱۴۰۳ آبان ۳۰ ۲۳:۵۱
تا نیمه اولش خوب بود ولی بعدش مخصوصا آخر فیلم به شدت ضعیف و ابتدایی بود
۱۳۹۹ آذر ۰۶ ۰۴:۵۱
سریالی خوب با ریتمی مناسب و بازیهای تقریبا بی نقص. به نظرم از معدود ایرادهایی که میشه به این سریال وارد کرد اینه که میتونست پایان بندی بهتری داشته باشه. با این حال بعید میدونم کسی از تماشای این سریال پشیمون بشه.