۱۳۹۹ آذر ۰۵ ۲۲:۱۳ چرا حجم های شما انقدر بالاست؟حتی وقتی میخواستم از آلتر برج(که ظاهرا پاکش هم کردید با حجم باور نکردنیه ده گیگی روبرو شدم)
۱۳۹۹ آذر ۰۵ ۲۲:۱۳
چرا حجم های شما انقدر بالاست؟حتی وقتی میخواستم از آلتر برج(که ظاهرا پاکش هم کردید با حجم باور نکردنیه ده گیگی روبرو شدم)