در این مصاحبه ، اسکورسیزی یه جمله گفت که تن من رو لرزوند . " شاید «ایرلندی» (The Irishman) آخرین فیلم من باشد، نمیدانم… "
۱۳۹۸ آبان ۰۲ ۱۷:۰۷
کسی نگفت که ..... بودن شاهکاره !!!! خود فیلم شاهکاره . احساسی که در فیلم جریان داره شاهکاره . بازی ها شاهکاره .
۱۳۹۸ آبان ۰۲ ۱۶:۰۸
من موندم چرا آنگ لی انقدر اصرار داره اینگونه فیلم بسازه . بابا تو استادی صاحب سبکی ، چه اصراری داری فیلم های سه بعدی ، اکشن ، 120 فریم بسازی . ما تو رو با شاهکارهایی مثل lust caution و بروکبک مونتین میشناسیم . انقدر میخوای از این فیلم های شکست خورده بسازی که تا سال های سال کسی پول نده تا فیلم بسازی . خواهش میکنم برگرد کشورت و یه درام خوشگل تحویل ما بده .
۱۳۹۸ مهر ۳۰ ۰۲:۵۸
این پیرمرد رو همیشه دوست داشتم ولی نه تا این حد . این روزها با این مصاحبه هاش جاش رو تو قلب من محکم تر کرده ، عاشقش شدم .
۱۳۹۸ آبان ۱۴ ۰۲:۲۰
در این مصاحبه ، اسکورسیزی یه جمله گفت که تن من رو لرزوند . " شاید «ایرلندی» (The Irishman) آخرین فیلم من باشد، نمیدانم… "
۱۳۹۸ آبان ۰۲ ۱۷:۰۷
کسی نگفت که ..... بودن شاهکاره !!!! خود فیلم شاهکاره . احساسی که در فیلم جریان داره شاهکاره . بازی ها شاهکاره .
۱۳۹۸ آبان ۰۲ ۱۶:۰۸
من موندم چرا آنگ لی انقدر اصرار داره اینگونه فیلم بسازه . بابا تو استادی صاحب سبکی ، چه اصراری داری فیلم های سه بعدی ، اکشن ، 120 فریم بسازی . ما تو رو با شاهکارهایی مثل lust caution و بروکبک مونتین میشناسیم . انقدر میخوای از این فیلم های شکست خورده بسازی که تا سال های سال کسی پول نده تا فیلم بسازی . خواهش میکنم برگرد کشورت و یه درام خوشگل تحویل ما بده .
۱۳۹۸ مهر ۳۰ ۰۲:۵۸
این پیرمرد رو همیشه دوست داشتم ولی نه تا این حد . این روزها با این مصاحبه هاش جاش رو تو قلب من محکم تر کرده ، عاشقش شدم .