دوستان عزیز سینما: اسم فیلم (Parasite ) یا "پرسایت" هست و نه پارازیت(تقریبا تمامی سایت ها و خبرگزاری های ایران هم همین اشتباه رو داشتن و پارازیت نوشتن!) که معنی صحیح آن میشود ""انگل"" . کنایه به داستان شخصیت های فیلم که شبیه انگل وارد زندگی خانواده دیگری میشوند و ...
۱۳۹۸ خرداد ۰۵ ۰۹:۵۷
دوستان عزیز سینما: اسم فیلم (Parasite ) یا "پرسایت" هست و نه پارازیت(تقریبا تمامی سایت ها و خبرگزاری های ایران هم همین اشتباه رو داشتن و پارازیت نوشتن!) که معنی صحیح آن میشود ""انگل"" . کنایه به داستان شخصیت های فیلم که شبیه انگل وارد زندگی خانواده دیگری میشوند و ...