این فیلم خیلی خوبه.با دیدن این فیلم فهمیدم که بلاتار چقدر از سینمای سهراب شهید ثالث الهام گرفته.شات ها آدم ها همه امضای سینمای اورجینال خود سهراب شهید ثالثِ.اگه سینمای بلا تار رو دوس داشتید این فیلم رو ببینید.در ضمن سینمای اون زمان ایران رو با سینمای الانش مقایسه کنید.کانون پرورش فکری تو اون زمان خیلی جای خوبی بوده که کارگردانای بزرگی ازش به دنیا معرفی شده،مثل همین سهراب شهید ثالث و عباس کیارستمی و...
۱۳۹۶ دی ۲۰ ۰۳:۱۳
این فیلم خیلی خوبه.با دیدن این فیلم فهمیدم که بلاتار چقدر از سینمای سهراب شهید ثالث الهام گرفته.شات ها آدم ها همه امضای سینمای اورجینال خود سهراب شهید ثالثِ.اگه سینمای بلا تار رو دوس داشتید این فیلم رو ببینید.در ضمن سینمای اون زمان ایران رو با سینمای الانش مقایسه کنید.کانون پرورش فکری تو اون زمان خیلی جای خوبی بوده که کارگردانای بزرگی ازش به دنیا معرفی شده،مثل همین سهراب شهید ثالث و عباس کیارستمی و...