۱۴۰۲ آبان ۲۲ ۱۲:۵۳ نه ببین اخه من فیلم های مارول نگاه نمی کنم و برام مهم نیست . ولی باید یه زری بزنم یا نه؟
۱۴۰۰ بهمن ۰۳ ۰۱:۳۶ فصل 2 قشنگ تر شد خوبه پیشرفت کرد خدا کنه همینجوری بهتر شه نه بدتر منتظر فصل 2 ارکین هم هستم اونم خیلی قشنگه فن بوی بازی در نیارین برین ببینین. XD
۱۴۰۲ آبان ۲۲ ۱۲:۵۳
نه ببین اخه من فیلم های مارول نگاه نمی کنم و برام مهم نیست . ولی باید یه زری بزنم یا نه؟
۱۴۰۱ مرداد ۱۸ ۱۳:۳۰
کدوم استعداد؟
۱۴۰۱ خرداد ۲۱ ۱۶:۱۰
سیمپ ها مگه جز ادما حساب میشن؟
۱۴۰۰ بهمن ۰۳ ۰۱:۳۶
فصل 2 قشنگ تر شد خوبه پیشرفت کرد خدا کنه همینجوری بهتر شه نه بدتر منتظر فصل 2 ارکین هم هستم اونم خیلی قشنگه فن بوی بازی در نیارین برین ببینین. XD