۱۳۹۷ اسفند ۰۱ ۱۹:۲۶ فقط میتونم بگم وووووووووو خیلی حال کردم من که 10 دادم کمترین کاری که از دستم بر میومد
۱۳۹۷ اسفند ۰۴ ۱۶:۳۷
تمرین تایپ
۱۳۹۷ اسفند ۰۱ ۱۹:۲۶
فقط میتونم بگم وووووووووو خیلی حال کردم من که 10 دادم کمترین کاری که از دستم بر میومد
۱۳۹۷ بهمن ۱۴ ۰۰:۳۵
باید به این کارگردان جایزه خیار بنفش بدن