واقعا احساس میکنم این نقد، نقد بیطرفانهای نیست و انگار با یک ذهنیت منفی نسبت به سریال نوشته شده. یعنی کلا منتقد با این ذهنیت که سریال رو بکوبه شروع به نوشتن نقد کرده و کلا نکات مثبت اثر رو بیان نکرده هیچ، نکاتی که قابل چشم پوشی هستن رو هم به عنوان نکته منفی در نظر گرفته.
۱۴۰۰ آبان ۰۳ ۱۱:۴۳
واقعا احساس میکنم این نقد، نقد بیطرفانهای نیست و انگار با یک ذهنیت منفی نسبت به سریال نوشته شده. یعنی کلا منتقد با این ذهنیت که سریال رو بکوبه شروع به نوشتن نقد کرده و کلا نکات مثبت اثر رو بیان نکرده هیچ، نکاتی که قابل چشم پوشی هستن رو هم به عنوان نکته منفی در نظر گرفته.