mohsen-nazemi

عضویت:

اسفند ۱۳۹۵ (۹ سال و ۳ ماه)

۵ دیدگاه اخیر

۱۳۹۷ مرداد ۲۸ ۱۵:۵۱

نه خیر در حالت عادی وقتی میمیرن از رویا و تلقین بیدار میشن توی اون پروژه وقتی همه چیز به همه میریزه و قطار میاد و طرف محافظ داره و توی سوله گیر میکنن میگه حالا که گیر افتادیم بیاین خودمون رو بکشیم بیدار شیم در جواب میگه نه اگه خودکشی کنیم بیدار نمیشیم تا وقتی اثر داروی بیهوشی از بین بره چون دوز دارو رو برده بودن بالا

۱۳۹۶ بهمن ۰۵ ۰۹:۳۷

به نظر من که فیلم کاملا معمولی بود کاراکتر اون دختره والکری کاملا فمنیستی و چندش آور بود . همیینطور خدای مرگ گه فقط شمشیر پرت میکرد !!

۱۳۹۶ دی ۰۱ ۱۸:۴۱

توی اساطیر یونانی اشیل سیاه پوست بوده ؟؟؟؟ با پس زمینه ذهنی از فیلم تروی و بازی اشیل توسط برد پیت انتخاب این بازیگر سیاه پوست تو ذوق میزنه

۱۳۹۶ آذر ۲۲ ۲۰:۳۵

جوش نزنین وندر ومن تمشک طلایی مزخرف ترین کارگردانی رو برنده میشه ! خداوکیلی چی بود ؟؟؟