در بعضی از اقتباس ها از دنیای واقعی فیلمنامه نویس فکر میکنه چون همه داستان میدونن پس لازم نیست زیاد به شخصیت ها کش و قوس بده و پیچ و تاب داستانی اضافه کنه که کاملا در اشتباهه نمونه ش فیلم ضعیف حماسه کولی؛اما من برعکس فکر میکنم، بنظرم چونکه همه آخر داستان میدونن باید روایت اونقدر خوب باشه که بیننده رو از واقعیت جدا کنه.
چرا چرنوبیل شروع مایوس کننده ای داره؟ بخاطر اینکه بدون مقدمه وارد جریان هسته اتم میشه و بیننده بدون اینکه شخصیتی رو ببینه باید سریال شروع کنه. همینکه شخصیتی وجود نداره باعث میشه تعلیق نصف و نیمه بمونه. در ادامه سریال میخواد بدون شخصیت و به زور موسیقی دلهره ایجاد کنه که باد هواست.
۱۳۹۸ آبان ۲۴ ۱۷:۰۷
اول بدون شریدر کیه بعد بهش بگو خفه شو
۱۳۹۸ مرداد ۱۳ ۱۶:۳۰
تارکوفسکی که اصلا بلد نیست قصه بگه!
۱۳۹۸ تیر ۰۷ ۱۹:۱۶
مثل اینکه بیخیال زیرنویس شده
۱۳۹۸ خرداد ۲۰ ۱۳:۴۶
در بعضی از اقتباس ها از دنیای واقعی فیلمنامه نویس فکر میکنه چون همه داستان میدونن پس لازم نیست زیاد به شخصیت ها کش و قوس بده و پیچ و تاب داستانی اضافه کنه که کاملا در اشتباهه نمونه ش فیلم ضعیف حماسه کولی؛اما من برعکس فکر میکنم، بنظرم چونکه همه آخر داستان میدونن باید روایت اونقدر خوب باشه که بیننده رو از واقعیت جدا کنه. چرا چرنوبیل شروع مایوس کننده ای داره؟ بخاطر اینکه بدون مقدمه وارد جریان هسته اتم میشه و بیننده بدون اینکه شخصیتی رو ببینه باید سریال شروع کنه. همینکه شخصیتی وجود نداره باعث میشه تعلیق نصف و نیمه بمونه. در ادامه سریال میخواد بدون شخصیت و به زور موسیقی دلهره ایجاد کنه که باد هواست.