۱۳۹۷ اسفند ۲۱ ۱۶:۲۲ چرا یه نفر باید از فروش یه فیلم خارجی انقدر خوشحال بشه!... از سهام دارای استودیو مارولین؟ یا از عوامل سازنده فیلم؟
۱۳۹۸ شهریور ۱۱ ۱۲:۱۶
تجربه ثابت کرده اگه از یکی دو قسمت اول سریال خوشت نیومد دیگه خوشت نمیاد نبینش
۱۳۹۷ اسفند ۲۱ ۱۶:۲۲
چرا یه نفر باید از فروش یه فیلم خارجی انقدر خوشحال بشه!... از سهام دارای استودیو مارولین؟ یا از عوامل سازنده فیلم؟