من نمیدونم در مورد چه plot hole های گشادی صحبت می کنید که ما هایی که سال هاست با کتاب ها و انیمیشن ها و فیلم های این کاراکتر ها بزرگ شدیم و تمام جزییاتش رو از بریم متوجه نمیشیم ! اما چیزی که در نظرتون واضحه مخالفت صد در صدی با اقتباس های داستان های فانتزی (در این مورد کامیک) و در کل عنصر تخیله . دقیقا همون دیدگاهی که با برچسب *کامیک* زدن به خیلی از فیلم ها مثل لوگان و اینفینیتی وار , بدون داشتن اطلاعات کافی یا حتی فهمیدن refrence های فیلم سریعا اون هارو ضعیف قلمداد می کنند و برنامه های چندین و چند ساله و زحمات تیم های بزرگی که پشت خلق همچین اثر هایی هستند رو زیر سوال می برند . از اونجایی که توضیح و تحلیل داستان ها زمان بره توصیه می کنم که حداقل چند دقیقه وقت بذارید و در یوتوب جستجو کنید به عمق جزییات و تیوری های پشت داستان ها پی ببرید . حرف آخر اینکه در شاهکار بودن آثاری مثل saving private ryan شکی نیست اما اگر سبکی از هنر باب میل شما نیست به تخریبش نپردازید یا دنبال نکنید . تشکر .
۱۳۹۸ فروردین ۰۶ ۱۳:۳۰
اتفاقا من جایی خوندم که امکان تمدید برای فصل ۲ هست که باز گروهی به همین قدرت بیارن و ادامه بدن اما نه به زودی . به هر حال هیچ چیز مشخص نشده و قطعی نیست . ممنون از پیشنهادات بسیار خوب و سلیقه ی قشنگت .
۱۳۹۸ فروردین ۰۶ ۱۳:۲۶
شروع و پایان خیلی قوی ای داشت (اپیزود ۱ تا ۸ و اپیزود پایانی) . بقیه هم خوب بود اما نه به خوبی اونایی که گفتم . کاملا فکر شده بود و از گرافیک و قدرت داستان گویی بسیار خوبی بهره میبرد اون هم توی زمان به این کمی . در کل دوست داشتم و نمیدونم چطور بعضی از دوستان اون رو در دسته ی متوسط یا ضعیف(!) قرار میدن .
۱۳۹۷ اسفند ۱۵ ۱۴:۴۲
تو اکثر فیلم ها معلومه آدم خوب ها می برند . تمام . پس 95 درصد فیلم ها لوس و قابل پیش بینی اند و نباید دید ! اگر هر چیزی قرار باشه انقدر سطحی قضاوت بشه به نتیجه ی خوبی نمی رسیم . در هر ژانری حتی با معلوم بودن نتیجه نحوه ی روندی که صورت می گیره تا به مقصد برسیم و با مشخصات کاراکتر , دغدغه ها و چالش هاش آشنا بشیم داستان رو جذاب می کنه . به نظرم ژانر سوپر هیرو ها نیاز به نگاه های دلسوز تری داره درست , ولی این دلیل بر این نمیشه که فیلم هایی مثل لوگان , ۳ گانه ی بتمن و اینفیتی وار رو هم با چوب فیلم های صرفا تجاری بزنیم !
۱۳۹۸ اردیبهشت ۱۰ ۰۱:۱۱
من نمیدونم در مورد چه plot hole های گشادی صحبت می کنید که ما هایی که سال هاست با کتاب ها و انیمیشن ها و فیلم های این کاراکتر ها بزرگ شدیم و تمام جزییاتش رو از بریم متوجه نمیشیم ! اما چیزی که در نظرتون واضحه مخالفت صد در صدی با اقتباس های داستان های فانتزی (در این مورد کامیک) و در کل عنصر تخیله . دقیقا همون دیدگاهی که با برچسب *کامیک* زدن به خیلی از فیلم ها مثل لوگان و اینفینیتی وار , بدون داشتن اطلاعات کافی یا حتی فهمیدن refrence های فیلم سریعا اون هارو ضعیف قلمداد می کنند و برنامه های چندین و چند ساله و زحمات تیم های بزرگی که پشت خلق همچین اثر هایی هستند رو زیر سوال می برند . از اونجایی که توضیح و تحلیل داستان ها زمان بره توصیه می کنم که حداقل چند دقیقه وقت بذارید و در یوتوب جستجو کنید به عمق جزییات و تیوری های پشت داستان ها پی ببرید . حرف آخر اینکه در شاهکار بودن آثاری مثل saving private ryan شکی نیست اما اگر سبکی از هنر باب میل شما نیست به تخریبش نپردازید یا دنبال نکنید . تشکر .
۱۳۹۸ فروردین ۰۶ ۱۳:۳۰
اتفاقا من جایی خوندم که امکان تمدید برای فصل ۲ هست که باز گروهی به همین قدرت بیارن و ادامه بدن اما نه به زودی . به هر حال هیچ چیز مشخص نشده و قطعی نیست . ممنون از پیشنهادات بسیار خوب و سلیقه ی قشنگت .
۱۳۹۸ فروردین ۰۶ ۱۳:۲۶
شروع و پایان خیلی قوی ای داشت (اپیزود ۱ تا ۸ و اپیزود پایانی) . بقیه هم خوب بود اما نه به خوبی اونایی که گفتم . کاملا فکر شده بود و از گرافیک و قدرت داستان گویی بسیار خوبی بهره میبرد اون هم توی زمان به این کمی . در کل دوست داشتم و نمیدونم چطور بعضی از دوستان اون رو در دسته ی متوسط یا ضعیف(!) قرار میدن .
۱۳۹۷ اسفند ۱۵ ۱۴:۴۲
تو اکثر فیلم ها معلومه آدم خوب ها می برند . تمام . پس 95 درصد فیلم ها لوس و قابل پیش بینی اند و نباید دید ! اگر هر چیزی قرار باشه انقدر سطحی قضاوت بشه به نتیجه ی خوبی نمی رسیم . در هر ژانری حتی با معلوم بودن نتیجه نحوه ی روندی که صورت می گیره تا به مقصد برسیم و با مشخصات کاراکتر , دغدغه ها و چالش هاش آشنا بشیم داستان رو جذاب می کنه . به نظرم ژانر سوپر هیرو ها نیاز به نگاه های دلسوز تری داره درست , ولی این دلیل بر این نمیشه که فیلم هایی مثل لوگان , ۳ گانه ی بتمن و اینفیتی وار رو هم با چوب فیلم های صرفا تجاری بزنیم !