بندیکت هیچ وقت ندیدم حضور فیزیکی داشته باشه تو این ژانر فیلم ها :(
تو هابیت هم یا راوی بود یا اسماگ
حالا خدا کنه تیپیک نداشته باشه صداش و صدای خالص خودش باشه
۱۳۹۷ بهمن ۲۳ ۱۸:۵۰
فقط دردویل و پانیشر و دیفندرز رو احیا کنن
مخصوصا دردویل با اون کاکتر جذابش 3>
۱۳۹۷ بهمن ۲۶ ۱۱:۴۰
بندیکت هیچ وقت ندیدم حضور فیزیکی داشته باشه تو این ژانر فیلم ها :( تو هابیت هم یا راوی بود یا اسماگ حالا خدا کنه تیپیک نداشته باشه صداش و صدای خالص خودش باشه
۱۳۹۷ بهمن ۲۳ ۱۸:۵۰
فقط دردویل و پانیشر و دیفندرز رو احیا کنن مخصوصا دردویل با اون کاکتر جذابش 3>