۱۳۹۶ اسفند ۰۴ ۱۱:۲۳ چقدر خوب شد ، چرا جاس ویدون باید خودش را بدنام می کرد به خاطر دی سی جای اون توی کمپانی بزرگ ماروله نه آشغال سازهایی مثل دی سی کامیکس
۱۳۹۶ اسفند ۰۴ ۱۱:۲۳
چقدر خوب شد ، چرا جاس ویدون باید خودش را بدنام می کرد به خاطر دی سی جای اون توی کمپانی بزرگ ماروله نه آشغال سازهایی مثل دی سی کامیکس