۱۳۹۹ فروردین ۲۱ ۰۲:۴۴ نمی دونم چرا ولی حس می کنم تمام فیلم های وس اندرسون حال خوب کنن! آدم بعدش احساس رضایت بخشی داره. واسه یه بار دیدن و لذت بردن خیلی خوبه...
۱۳۹۹ فروردین ۲۱ ۰۲:۴۴
نمی دونم چرا ولی حس می کنم تمام فیلم های وس اندرسون حال خوب کنن! آدم بعدش احساس رضایت بخشی داره. واسه یه بار دیدن و لذت بردن خیلی خوبه...
۱۳۹۹ فروردین ۱۱ ۰۵:۵۷
نیم فصل دوم فصل چهار معلوم نیست کی منتشر میشه؟