کسی این تحلیلو نخونه قطعا برداشت گمراهانه ای از این فیلم خواهد داشت مرررسی
۱۳۹۹ خرداد ۰۱ ۱۶:۱۹
فیلم خیلی خوبیه خیلی پیچیدست چون هفت تا روایت رو در یک جهت اما متناقض توضیح میده بهترین یک دیالوگ نابم آخراش داره در مورد سرنوشت و تاثیر شما روی اون (که خیلی هم دراین باره بحث میشه) که حتما متوجهش میشین و عالی این سوالو جواب میده و خوشبختی و کمال رو اجتناب ناپذیر میدونه .
۱۳۹۹ خرداد ۲۷ ۲۲:۴۵
غیرقابل توصیفه این فیلم همین
۱۳۹۹ خرداد ۱۷ ۲۱:۴۸
در کل آقای آرونوفسکی در مقام سقراط سینمای جهانه
۱۳۹۹ خرداد ۱۷ ۲۱:۴۶
کسی این تحلیلو نخونه قطعا برداشت گمراهانه ای از این فیلم خواهد داشت مرررسی
۱۳۹۹ خرداد ۰۱ ۱۶:۱۹
فیلم خیلی خوبیه خیلی پیچیدست چون هفت تا روایت رو در یک جهت اما متناقض توضیح میده بهترین یک دیالوگ نابم آخراش داره در مورد سرنوشت و تاثیر شما روی اون (که خیلی هم دراین باره بحث میشه) که حتما متوجهش میشین و عالی این سوالو جواب میده و خوشبختی و کمال رو اجتناب ناپذیر میدونه .