به نظرم فینیکس از لحاظ ظاهری یکی از شبیه ترین انسان ها به جوکر هیث لجر هستش . بازیشم که حرف نداره و یک بازیگره تمام عیاره نه مثل جرد لتو که تن لجر رو تو گور لرزوند
۱۳۹۷ فروردین ۲۹ ۱۹:۲۳
حیف که تموم شد و بعیده دیگه ادامه داشته باشه . واقعا خوب بود
۱۳۹۷ فروردین ۱۷ ۱۲:۰۰
دیالوگای سریال تو این چند فصل اخیر خیلی رو اعصابه ( همش نمایشی ، حماسی و فوق العاده نچسب ) . بازی ریک بدجوری تو این چند فصل اخیر تو ذوق میزنه ( در مورد امثال مورگان هم چیزی نگم سنگین تره) . من که چون طرفدارش بودم و از قدیم میدیدمش هنوزم ادامه میدم ولی نکاتی که گفتم واقعه آزار دهندس.
۱۳۹۷ فروردین ۱۷ ۱۱:۵۳
فیلم خوش ساختیه . یه چیز متفاوت . به شدت پیشنهاد میشه
۱۳۹۷ مرداد ۰۱ ۰۲:۲۸
به نظرم فینیکس از لحاظ ظاهری یکی از شبیه ترین انسان ها به جوکر هیث لجر هستش . بازیشم که حرف نداره و یک بازیگره تمام عیاره نه مثل جرد لتو که تن لجر رو تو گور لرزوند
۱۳۹۷ فروردین ۲۹ ۱۹:۲۳
حیف که تموم شد و بعیده دیگه ادامه داشته باشه . واقعا خوب بود
۱۳۹۷ فروردین ۱۷ ۱۲:۰۰
دیالوگای سریال تو این چند فصل اخیر خیلی رو اعصابه ( همش نمایشی ، حماسی و فوق العاده نچسب ) . بازی ریک بدجوری تو این چند فصل اخیر تو ذوق میزنه ( در مورد امثال مورگان هم چیزی نگم سنگین تره) . من که چون طرفدارش بودم و از قدیم میدیدمش هنوزم ادامه میدم ولی نکاتی که گفتم واقعه آزار دهندس.
۱۳۹۷ فروردین ۱۷ ۱۱:۵۳
فیلم خوش ساختیه . یه چیز متفاوت . به شدت پیشنهاد میشه