logan1991

نام:

سروش

عضویت:

مرداد ۱۳۹۷ (۷ سال و ۱۰ ماه)

لیست مورد علاقه

The Godfather: Part II 1974

9

imdb-icon

8.8

cinama-icon
Taxi Driver 1976

8.2

imdb-icon

8.1

cinama-icon
Preacher 2016

7.9

imdb-icon

8.4

cinama-icon
Rain Man 1988

8

imdb-icon

8.5

cinama-icon

لیست تماشا

American Gangster 2007

7.8

imdb-icon

8.3

cinama-icon
Children of Heaven 1997

8.2

imdb-icon

8.5

cinama-icon
Kingdom of Heaven 2005

7.3

imdb-icon

8.5

cinama-icon
Burning 2018

7.4

imdb-icon

7.5

cinama-icon

شخصیت‌های مورد علاقه

۵ دیدگاه اخیر

۱۴۰۰ آذر ۳۰ ۰۷:۳۳

حاوي اسپويل دوستان من يسري از كامنت ها رو خوندم خيلي خيلي تعجب كردم ، وقتي كه يكي از ژانرهاي فيلم علمي تخيلي هستش چرا انقدر با قوانين فيزيك و واقعيت هاي دنياي الان خودمون شخصي سازي ميكنيد فيلم رو وقتي اسم تخيل مياد بنظرم شايد بعضي ها از نظر منطقي به بن بست ميرسن چون كه براي قدرت تخيلشون سقف كوتاهي رو به عنوان حد ميزارن براي مثال واقعا دنبال توضيح منطقي از كاركرد جادو ميگرديد ؟؟ مگه منبعي براي مقايسه داريم كه مثلا داره توي دانشگاه ها تدريس ميشه و به اون رجوع ميكنيد ؟؟ فيلم هايي با اين بودجه هاي عظيم هر ثانيه اش حدود چند ده هزار دلار هزينه ميبره و اين يعني تك تك فريم ها و ديالوگ ها در ظاهر هم اگر بي اهميت باشن اينطور نيستن و بسيار مهمه خيلي ها به كاراكتر دكتر استرنج و جادوي اول فيلمش ايراد ميگيرن اما به اگر به ديالوگ هاي بين وانگ و دكتر استرنج قبل از اجراي جادو و دوباره ديالوگ هاش با پيتر بعد از اجراي جادو توجه كنيد كاملا جواب داخلش هست وانگ اول ميگه اين جادو بين تمام واقعيت هاي شناخته و ناشناخته و جهان هاي موازي سفر ميكنه در ادامه دكتر استرنج مثال يك پارتي توي كمرتاج رو ميزنه كه باعث شده وانگ فراموش كنه خب همين دو خط يعني چي ؟؟ يعني اينكه درسته جادو دامنه ي تاثيرگذاري وسيعي داره اما دكتر استرنج انقدر خيالش راحته كه اجراي اين جادو كار راحتيه به تنهايي كه ميگه چرا كه نه دوباره انجامش ميدم اما چي رو در نظر نگرفته بود ؟؟ بچه بودن و بي تجربه بودن و آگاه نبودن پيتر رو نسبت به عمق تاثير جادو استرنج ميدونست با چي سر و كار داره اما پيتر كه نميدونست واسه همين شروع كرد به حرف زدن وسط اجراي جادو و باز توجه كنيد كه جادو در حال اجرا بود و همزمان پيتر حرف ميزد يعني حرفاي پيتر به علاوه ي ايده هايي كه به ناخودآگاه استرنج داشت همزمان ميداد روي جادو داشت اثر ميكرد حتي وقتي همه چيز بهم ريخت و پيتر از زمين جدا شد توجه كنيد باز ساكت نشد و داد زد كه هركي قبل داستان ميستيريو ميدونسته كه پيتر پاركر اسپايدرمنه بازم بدونه همين ي جمله ي كليدي به علاوه ي جادويي كه استرنج خودش گفت به بيراهه داشت ميرفت باعث اتفاقات بعدي شد يا مثلا جادوي اخر فيلم باعث شد كه هيچكس خاطره اي از پيتر پاركر نداشته باشه نه كه اسپايدرمن حذف شده از دنيا كه يعني تمام انفاقات فيلم هاي گذشته همه رخ داده اما مثلا وولچر كه توي فيلم اول اخر فيلم فهميد اسپايدر من كيه الان نميدونه يادشه با اسپايدرمن جنگيد شكست خورد و خانواده اش از هم شكافت و ... اما اينكه پيتر پاركري بود و اون اسپايدرمن بود نه اينو يادش نيست و وقتي اسم جادو مياد مستقيم به تخيل و قدرت قوه تخيل خودتون هم برمگيرده جادو رو با منطق و قوانين فيزيك حاكم بر دنياي واقعي خودمون دنبال جوابش نباشيد مثلا نپرسيد عكساي پيتر پاركر كه پخش شد توي مجازي چي ميشه ؟؟ همين سوال يعني دنياي جادو رو ميخايد با محدوديت هاي دنياي واقعي دنبال جوابش باشيد پس استفاده از تخيل چي ميشه اينجا ؟ پلات هول خيلي فرق داره با اينكه يكي بپرسه اين موضوع بنظر من منطقي نيست چون توي دنياي واقعي نميشه اينو اجرا كرد ! خلاصه از روي هيچ ديالوگ و شاتي سر سري نگذريد هر يدونه شاتي توي فيلم و همه ي فيلم ها اگر يك "چرايي" مهم پشتش نباشه پس قطعا بايد از فيلم حذف ميشده

۱۳۹۸ اردیبهشت ۲۳ ۱۲:۳۴

دارن هرکاری میکنن تا هرچی فن تئوری تا الان مطرح شده حتی یک درصدشم درست از آب درنیاد فقط واسه اینکه ثابت کنن گیم آو ترونز همیشه سورپرایز میکنه از اون طرف بوم افتادن

۱۳۹۸ اردیبهشت ۲۳ ۱۲:۲۷

بنظرم کیت هرینگتون مثل کاراکترش "جان اسنو" منطقی ترین دیدگاه رو بین بازیگرا داره این مصاحبه اش و اون یک کلمه ای که میگه فکر کنم حس اکثر طرفدارای سریال باشه بعد از قسمت آخر https://www.youtube.com/watch?v=HgVt_toaEzg

۱۳۹۸ اردیبهشت ۲۳ ۱۲:۱۹

ایکاش مارتین توی نوشتن فیلمنامه فصل 8 نظارت بیشتری می کرد دیدگاه سنتی و درستی داره در مورد اینکه جزییاتی که میشه با کتاب ارائه کرد با فیلم ممکن نیست اما بنظرم اگر توی نوشتن فیلمنامه همکاری نزدیک تری می کرد اون حس اصلی گیم آو ترونزی توی دو فصل آخر از بین نمی رفت