احتراما
از اونجا که این حد از کولاژ کاری معمولا توی فیلمهای کمدی استفاده میشه من هم نظرم رو با طنز بیان میکنم: این فیلم شبیه کیک تولدیست که رضا صفایی و سیون سونو برای روز تولد تارانتینو تدارک دیدند. (که البته دستشون هم درد نکنه)
چه بسا چند تا فیلم دیگر هم بسازند و روز به روز آثار بهتری خلق کنند.
ممنون
۱۴۰۰ شهریور ۲۹ ۱۴:۵۴
احتراما از اونجا که این حد از کولاژ کاری معمولا توی فیلمهای کمدی استفاده میشه من هم نظرم رو با طنز بیان میکنم: این فیلم شبیه کیک تولدیست که رضا صفایی و سیون سونو برای روز تولد تارانتینو تدارک دیدند. (که البته دستشون هم درد نکنه) چه بسا چند تا فیلم دیگر هم بسازند و روز به روز آثار بهتری خلق کنند. ممنون