javad_7

عضویت:

اردیبهشت ۱۳۹۶ (۹ سال و ۱ ماه)

درباره

زانو میزنم حتی اگه سقف آسمان بلندتر از قامتم باشد

لیست تماشا

Tidelands 2018

6.8

imdb-icon

7.9

cinama-icon
Bad Times at the El Royale 2018

7.1

imdb-icon

7.1

cinama-icon
PK 2014

8.1

imdb-icon

8.2

cinama-icon
Avatar: The Last Airbender 2003

9.3

imdb-icon

9.3

cinama-icon

۵ دیدگاه اخیر

۱۳۹۸ مرداد ۱۲ ۱۷:۱۳

حرف دلم رو گفتی. جوری حرف میزنن انگار ما 12 سالمونه و فقط تو دنیای هالیوود فقط مارول رو میشناسیم. من خودم به شخصه فیلم مورد علاقم فارست گامپه که از لحاظ سبک کلی با این فرق داره. باید اینو با اون مقایسه کنم و بگم فیلم بدیه؟؟ اونجرز در سبک خودش جزو بهترین فیلم های دنیاست. به نظر خودم بعد از سه گانه بتمن نولان بهترین فیلم ابرقهرمانیه.

۱۳۹۸ مرداد ۱۱ ۰۱:۲۴

من نظرات مخالف رو چرت خطاب نکردم. نظرهای بی پایه و اساس رو خطاب کردم. طرف میگه حفره داستانی بدون هیچ دلیلی. تنها بحثشون هم زمان هستش. متوجه نیستن هر فیلمی که درمورد زمان ساخته میشه کلا این مشکلات رو داره.نظرات درمورد تاثیر پذیری گذشته از آینده!!! و اینجور مسائل در مورد فیلم ها یا سریال هایی با این مظمون همیشه بوده. از سری فیلم بازگشت به آینده بگیر تا همین سریال پرطرفدار DARK. بحث برداشت افراد از سفر در زمانه. بعضی ها اعتقاد دارند شما در زمان هم سفر کنید نمیتونید چیزی رو تغییر بدید چون همین سفر در زمان شما هم قبلا اتفاق افتاده!!! حالا یک فیلم میاد یک طرز فکری رو بیان میکنه بسیار جالب ولی یکسری آدم مقابلش وایمیستن و درمورد زمان ایراد میگیرن و میگن حفره داستانی داره انگار کتاب تاریخچه مختصر بر زمان رو اینا نوشتن نه استیون هاوکینگ بابا اصلا این بشکن یک چیز ماورایی هستش. نویسنده میتونه بهش قدرت بده و قدرتش رو محدود کنه. یه چیز واقعی و ملموس نیست که

۱۳۹۸ مرداد ۱۰ ۱۷:۰۴

همه شروع کردن به نقد و گفتن اینکه فیلم حفره داستانی داره. به نظر من این حرف چرت و پرتی بیش نیست. کسی که دنیای سینمای مارول رو از اول دنبال کرده باشه میفهمه این یک پایان شاهکار و کامله. اگر از همون اول هر فیلمی رو با جهت گیری ببینی قطعا دنبال ایراد گرفتنی.و اینکه میگن این فیلم فقط واسه گیشه هست هم چرتی بیش نیست. همه فیلم ها ساخته میشن که درآمدزا هم باشند و خیلی فیلم های پرفروش داریم و کدوم فیلم تونسته این امتیاز IMDB و این امتیاز هارو از منتقدها بگیره؟ فقط میانگین نمره مردم به این فیلم بالاتر از 8.5 هست یعنی اکثریت دوست داشتن. حالا چون تو دوست نداشتی قرار نیست که چرت باشه. مردم هم تعصبی رای نمیدن اگه میدادن این بلا سر فصل آخر GOT نمیفتاد.

۱۳۹۸ تیر ۳۰ ۱۷:۵۱

شخصا طرفدار پروپا قرص ناتالی هستم ولی مخالفم که جنسیت ابرقهرمان ها عوض بشه. کلی ابرقهرمان زن داریم. باید روی اونا کار بشه نه اینکه ابرقهرمان های مرد رو زنن کنند. چه کاریه آخه :(