hotan_azizi7

عضویت:

آذر ۱۳۹۹ (۵ سال و ۷ ماه)

۵ دیدگاه اخیر

۱۳۹۹ آذر ۰۳ ۲۲:۴۱

یک شاهکار به تمام معنا ..... پوچی و نابودی و جاهلیت به تصویر کشیدن ، همانند گلو های اولین فیلم که از هم کام می‌جویند ، ایرمیاش هم از روستاییان به بهانه ی پیامبری از مردم کام میجوید .. بلاتار تصویری ساخته است که در آن دنیایی سر تا سر ویران و در عین حال تمام ناپذیر دنیایی که هر چقدر که پیش تر میرویم بحرانی تر و بحرانی تر میشود ....! یک شاهکار که باید بار ها و بار ها دیده شود تا به حقیقت های آن پی برد هر تصویر اثر انگشت استاد بلاتار کبیر در آن نمایان است ... به شدت ، به شدت پیشنهاد میشود