با کیفیتش کی میاد ؟
داشتم روی پردش نگاه میکردم دیدم حیفه باز هم صبر کنم
۱۴۰۰ شهریور ۱۰ ۲۰:۵۹
به نظرم نسبت به نسخه قبلی خیلی بهتر بود ارزش یک بار دیدن داره ولی قابل مقایسه با فیلمای ماول نیست / هر کدوم از فیلمای مارول 4 یا 5 بار دیدم ولی بازم واسم قشنگه
۱۴۰۰ شهریور ۱۰ ۲۰:۵۴
دوستان منظورش از لنترنتی اونجایی که میگه (هیچ مدافعی ندارن نه لنترنتی نه کریپتونی) کیه ؟ کریپتونی که همون سوپرمنه . لنترنتی کیه ؟
۱۴۰۰ مهر ۲۵ ۲۰:۲۳
kamelan bhat movafegham
۱۴۰۰ شهریور ۲۳ ۱۱:۳۳
با کیفیتش کی میاد ؟ داشتم روی پردش نگاه میکردم دیدم حیفه باز هم صبر کنم
۱۴۰۰ شهریور ۱۰ ۲۰:۵۹
به نظرم نسبت به نسخه قبلی خیلی بهتر بود ارزش یک بار دیدن داره ولی قابل مقایسه با فیلمای ماول نیست / هر کدوم از فیلمای مارول 4 یا 5 بار دیدم ولی بازم واسم قشنگه
۱۴۰۰ شهریور ۱۰ ۲۰:۵۴
دوستان منظورش از لنترنتی اونجایی که میگه (هیچ مدافعی ندارن نه لنترنتی نه کریپتونی) کیه ؟ کریپتونی که همون سوپرمنه . لنترنتی کیه ؟