۱۳۹۹ تیر ۰۶ ۱۹:۴۹ درود. نگرش خود در فیلم دیدن را تغییر دهید. این فیلم دارای یک فیلمنامه کم نظیر و زیبا و پر از نماد میباشد. در پناه ایزد منان
۱۳۹۹ تیر ۰۴ ۰۳:۴۶ این فیلمو نباید با space odyssey یا interstellar مقایسه کنید. این فیلم بیشتر درباره ناتوانی انسان ها تو ارتباط برقرار کردن باهم صحبت میکنه.
۱۳۹۹ مهر ۰۳ ۱۷:۰۴
قدر زر را زرگر شناسد!
۱۳۹۹ تیر ۰۶ ۱۹:۵۰
با این نمره ای که شما دادی جزو 50 تای ای ام دیبی میشه خب :))
۱۳۹۹ تیر ۰۶ ۱۹:۴۹
درود. نگرش خود در فیلم دیدن را تغییر دهید. این فیلم دارای یک فیلمنامه کم نظیر و زیبا و پر از نماد میباشد. در پناه ایزد منان
۱۳۹۹ تیر ۰۴ ۰۳:۴۶
این فیلمو نباید با space odyssey یا interstellar مقایسه کنید. این فیلم بیشتر درباره ناتوانی انسان ها تو ارتباط برقرار کردن باهم صحبت میکنه.