درود ، دوست عزیز ناراحت نشو به هرحال هرکسی یه نظری داره اما چه خوبه با احترام به هم انتقاد کنیم وبه نظرم نظرات همه محترمه ولی از همه محترمتر نظرخودته عزیز پس اگه دوست داری کامنت بذار اگرهم که نه .وقت خوش
۱۴۰۳ فروردین ۲۳ ۰۲:۱۳
به نظرم یه فیلم برای مخاطب خاصه و ممکنه برای بعضیا زیاد جالب و خوشایند نباشه
۱۴۰۴ خرداد ۰۵ ۲۰:۳۷
درود ، دوست عزیز ناراحت نشو به هرحال هرکسی یه نظری داره اما چه خوبه با احترام به هم انتقاد کنیم وبه نظرم نظرات همه محترمه ولی از همه محترمتر نظرخودته عزیز پس اگه دوست داری کامنت بذار اگرهم که نه .وقت خوش
۱۴۰۳ فروردین ۲۳ ۰۲:۱۳
به نظرم یه فیلم برای مخاطب خاصه و ممکنه برای بعضیا زیاد جالب و خوشایند نباشه