سعی میکنم چشمهامو با اسید بشورم و فراموش کنم چه خزعبلاتی تو این پست خوندم???
۱۴۰۱ فروردین ۰۶ ۱۳:۳۱
یکی از افتضاح ترین مقالات سینمایی که دیدم بدون شک همبن بوده? فکر کنم نویسنده از معدود انیشتین هایی است که نظری منفی درمورد سخنرانی متیو مک کانهی داره!!! اتفاقا سخنرانی ایشون بازتاب بشدت خوبی داشت و واقعا هم قهرمان زندگی هرکس اونیه که تو اینه میبینه، یعنی خودش
۱۴۰۱ فروردین ۰۶ ۱۳:۳۲
سعی میکنم چشمهامو با اسید بشورم و فراموش کنم چه خزعبلاتی تو این پست خوندم???
۱۴۰۱ فروردین ۰۶ ۱۳:۳۱
یکی از افتضاح ترین مقالات سینمایی که دیدم بدون شک همبن بوده? فکر کنم نویسنده از معدود انیشتین هایی است که نظری منفی درمورد سخنرانی متیو مک کانهی داره!!! اتفاقا سخنرانی ایشون بازتاب بشدت خوبی داشت و واقعا هم قهرمان زندگی هرکس اونیه که تو اینه میبینه، یعنی خودش