erxfa33

عضویت:

دی ۱۳۹۸ (۶ سال و ۵ ماه)

۵ دیدگاه اخیر

۱۳۹۹ خرداد ۱۱ ۲۱:۴۷

بهترین فیلمیه که تو زندگیم دیدم

۱۳۹۹ اردیبهشت ۰۶ ۰۵:۴۱

خیلی بهتر از اون چیزیه که به نظر میاد. کاملا میشه با دنیایی که ساخته و شخصیت ها ارتباط برقرار کرد و فوق العاده لذت بخشه. البته خیلی سلیقه ‌ایه ولی فکر کنم با دیدن قسمت اول بشه فهمید خوشمون میاد ازش یا نه.