۱۳۹۹ اردیبهشت ۰۶ ۰۵:۴۱ خیلی بهتر از اون چیزیه که به نظر میاد. کاملا میشه با دنیایی که ساخته و شخصیت ها ارتباط برقرار کرد و فوق العاده لذت بخشه. البته خیلی سلیقه ایه ولی فکر کنم با دیدن قسمت اول بشه فهمید خوشمون میاد ازش یا نه.
۱۳۹۹ خرداد ۱۱ ۲۱:۴۷
بهترین فیلمیه که تو زندگیم دیدم
۱۳۹۹ اردیبهشت ۰۶ ۰۵:۴۱
خیلی بهتر از اون چیزیه که به نظر میاد. کاملا میشه با دنیایی که ساخته و شخصیت ها ارتباط برقرار کرد و فوق العاده لذت بخشه. البته خیلی سلیقه ایه ولی فکر کنم با دیدن قسمت اول بشه فهمید خوشمون میاد ازش یا نه.