همیشه ارزو داشتم یکی از کنسرت هاش رو از ببینیم ولی نشد…
۱۳۹۹ آبان ۱۱ ۲۲:۵۰
ای کاش این فیلم در ادامه سریالش که فیلم نامه خیلی قوی و پایان بندی عالی داشت ساخته نمشید.از نظر کیفیت این فیلم در نسبت با سریالش خیلی افت داشت و اصن قابلیت مقایسه با هم رو ندارن.
۱۴۰۲ اسفند ۲۷ ۱۰:۲۸
همیشه ارزو داشتم یکی از کنسرت هاش رو از ببینیم ولی نشد…
۱۳۹۹ آبان ۱۱ ۲۲:۵۰
ای کاش این فیلم در ادامه سریالش که فیلم نامه خیلی قوی و پایان بندی عالی داشت ساخته نمشید.از نظر کیفیت این فیلم در نسبت با سریالش خیلی افت داشت و اصن قابلیت مقایسه با هم رو ندارن.