بزرگ ترین توهین به خانم ها. برای چی شخصیت های مرد رو دارن زن می کنند؟ یعنی انقدر نویسنده هاشون بی استعداد و بدون ایده شدند که نمی تونن داستان های جدید با شخصیت های زن جدید درست کنند که شخصیت های مرد رو دارن زن می کنند؟ً!
۱۳۹۸ تیر ۲۰ ۱۳:۴۳
برد پیت؟؟؟ بهتر از این آدم نبود که پیشنهاد می دی!
۱۳۹۸ تیر ۱۹ ۱۴:۱۹
این همه بازیگر خوب برای چی این اقا رو انتخاب کردند اصلا بهش نمیاد دراکولا باشه:((((
۱۳۹۸ خرداد ۰۹ ۱۳:۲۶
فرقی نداره مردا کجا زندگی می کنند و یا چه نژاد و ملیتی و دینی دارن همشون تحمل این رو ندارن که یه زن قوی باشه و وجود مستقلی داشته باشه.
۱۳۹۸ تیر ۲۵ ۲۱:۲۱
بزرگ ترین توهین به خانم ها. برای چی شخصیت های مرد رو دارن زن می کنند؟ یعنی انقدر نویسنده هاشون بی استعداد و بدون ایده شدند که نمی تونن داستان های جدید با شخصیت های زن جدید درست کنند که شخصیت های مرد رو دارن زن می کنند؟ً!
۱۳۹۸ تیر ۲۰ ۱۳:۴۳
برد پیت؟؟؟ بهتر از این آدم نبود که پیشنهاد می دی!
۱۳۹۸ تیر ۱۹ ۱۴:۱۹
این همه بازیگر خوب برای چی این اقا رو انتخاب کردند اصلا بهش نمیاد دراکولا باشه:((((
۱۳۹۸ خرداد ۰۹ ۱۳:۲۶
فرقی نداره مردا کجا زندگی می کنند و یا چه نژاد و ملیتی و دینی دارن همشون تحمل این رو ندارن که یه زن قوی باشه و وجود مستقلی داشته باشه.