atena1

عضویت:

فروردین ۱۳۹۹ (۶ سال و ۳ ماه)

۵ دیدگاه اخیر

۱۴۰۱ اردیبهشت ۰۵ ۱۷:۳۰

کیلینگ ایو یکی از بهترین سریال هایی بود که دیدم. فصل اول با نویسندگی فیبی والربریج و بازی جودی کومر و ساندرا اوه فوق العاده بود. اما متاسفانه فصل چهارم دست یه نویسنده احمق افتاد که هیچ درکی از شخصیت های سریال نداشت و گند زد به این سریال. اما خوشحالم که این سریال دیدم فوق العاده بود غیر از دو دقیقه اخر فصل ۴?