فصل 6 ب بعد گات ریده این چی بود مخصوصا قسمت 3 فصل 8 ک چرت ترین قسمت سریال بود
۱۳۹۷ آذر ۱۶ ۱۸:۰۶
کلیشه همیشگی
تقابل خیر و شر
خیلی ها در طرف خیر میمیرن و نویسده ها میخان بگه ک تموم، شر پیروز شد ولی در لحظه آخر معجزه میشه و خیلی الکی خیر پیروز میشه
از زمانی ک از کتاب جدا شد معلوم بود چرت میشه
۱۳۹۷ آذر ۰۲ ۰۹:۴۶
کاملا باهاش موافقم
کامیک ارزشی بیشتر از سرگرمی نداره
۱۳۹۸ اردیبهشت ۱۱ ۰۲:۰۹
فصل 6 ب بعد گات ریده این چی بود مخصوصا قسمت 3 فصل 8 ک چرت ترین قسمت سریال بود
۱۳۹۷ آذر ۱۶ ۱۸:۰۶
کلیشه همیشگی تقابل خیر و شر خیلی ها در طرف خیر میمیرن و نویسده ها میخان بگه ک تموم، شر پیروز شد ولی در لحظه آخر معجزه میشه و خیلی الکی خیر پیروز میشه از زمانی ک از کتاب جدا شد معلوم بود چرت میشه
۱۳۹۷ آذر ۰۲ ۰۹:۴۶
کاملا باهاش موافقم کامیک ارزشی بیشتر از سرگرمی نداره
۱۳۹۷ آبان ۱۱ ۰۰:۴۱
PSA 10-bit بهترین کیفیتو با حجم مناسب داره