استاد این تاریخیه نه تخیلی. تقریبا دلیل بیشتر نکاتت همین بود. فقط یه کم بعضی جاها لوس میشه از نظر انیمه ای و منم خداییش از اتک ان تایتان بیشتر خوشم اومد ولی این ملاک مقایسه نیست و سلیقه شخصیه که کدوم سبک بهتره
۱۴۰۱ دی ۰۵ ۰۰:۳۸
لعنتی چقدر طول میکشه یه قسمت میدن بیرون
۱۴۰۱ آذر ۳۰ ۲۳:۱۵
به نظرم روند داستان عالی پیش میره
واقعا خوب کار کردن توی ساخت این انیمه
۱۴۰۲ خرداد ۰۷ ۱۶:۰۵
شما به بزرگواری خودت کوتاهی ما رو ببخش
۱۴۰۱ بهمن ۲۶ ۲۲:۴۲
استاد این تاریخیه نه تخیلی. تقریبا دلیل بیشتر نکاتت همین بود. فقط یه کم بعضی جاها لوس میشه از نظر انیمه ای و منم خداییش از اتک ان تایتان بیشتر خوشم اومد ولی این ملاک مقایسه نیست و سلیقه شخصیه که کدوم سبک بهتره
۱۴۰۱ دی ۰۵ ۰۰:۳۸
لعنتی چقدر طول میکشه یه قسمت میدن بیرون
۱۴۰۱ آذر ۳۰ ۲۳:۱۵
به نظرم روند داستان عالی پیش میره واقعا خوب کار کردن توی ساخت این انیمه