دیگه این مسائل داره خسته کننده می شه.واقعا افراط و تفریط در هر زمینه ای بعد از یک مدتی آزار دهنده می شه.خب استاتید گرامی چرا همون زمانی که این سریال پخش می شد به این اپیزود اعتراض نکردید مگر اون موقع نژادپرسی نبود؟یا چون دوره دموکرات ها بود و هالیوود حامی سنتی دموکرات ها در آمریکا است حرفی نزدید.ایکاش زودتر این اتنخابات امریکا انجام می شد و این نمایش بازی کردن ها تمام می شد.
۱۳۹۹ خرداد ۲۷ ۱۲:۴۶
با بخش اول دیدگاه شما موافقم اما فکر نمی کنم در حال حاضر هدف از این مسائل تغییر سیستم و بازنگری در مسائل نژادپرستی باشه بلکه هدف اصلی پروژه انتخاباتی امریکاست و لاغیر و در کل هم فکر نمی کنم تغییر خاصی به وقوع بپیونده.برای خیلی ها در این دوران کرونایی در کل کره خاکی مسئله اصلی اقتصاد و معیشت خانواده هست.مسائلی این چنینی اولویت اصلی اکثریت نیست و بعد از مدتی هم در بر روی همون پاشنه خواهد چرخید. مثل جریان (می تو) و افشاگری علیه سوءاستفاده از زنان در هالیوود که غیر از یکی دو مورد نتیجه خاصی نداشت.
۱۳۹۹ خرداد ۲۰ ۲۳:۳۵
جدیداً هر کس که می خواد آینده کاری خودش رو تضمین کنه یک اظهار نظری در این رابطه می کنه.فارغ از اینکه در بقیه جاهای دنیا چه بلایی سر سایر انسانها میاد. اگر جان انسانها برای این افراد مهم بود، فارغ از رنگ و نژاد، اگر می خواستند، می شد با کوچکترین اشاره ای در صفحات اجتماعی شون به همه می فهماندند که انسان دوستند .نه اینکه برای مدتی از مرگ فردی سوءاستفاده کنند برای به نتیجه رساندن افکار و مقاصد خودشون وبعد از پایان موضوع همه چیز مثل قبل بشه. نژاد پرستی فقط مختص آمریکا نیست در تمام کشور ها حتی کشور های افریقایی با پیشینه سیاه، نژادپرستی هست مثل قتل عام مردم رواندا در سال 1994که قبیله هوتو هزاران نفر از افراد قبیله توتسی رو بی دلیل کشتند.این مسئله در ذات بشر است و ربطی به رنگ و نژاد و غیره ندارد و باید به صورت جهانی برای این مسئله کاری کرد نه به صورت مقطعی و نه برای رسیدن به اهداف خاص (مثل انتخابات پیش روی امریکا).
۱۳۹۹ تیر ۱۴ ۰۰:۳۱
دیگه این مسائل داره خسته کننده می شه.واقعا افراط و تفریط در هر زمینه ای بعد از یک مدتی آزار دهنده می شه.خب استاتید گرامی چرا همون زمانی که این سریال پخش می شد به این اپیزود اعتراض نکردید مگر اون موقع نژادپرسی نبود؟یا چون دوره دموکرات ها بود و هالیوود حامی سنتی دموکرات ها در آمریکا است حرفی نزدید.ایکاش زودتر این اتنخابات امریکا انجام می شد و این نمایش بازی کردن ها تمام می شد.
۱۳۹۹ خرداد ۲۷ ۱۲:۴۶
با بخش اول دیدگاه شما موافقم اما فکر نمی کنم در حال حاضر هدف از این مسائل تغییر سیستم و بازنگری در مسائل نژادپرستی باشه بلکه هدف اصلی پروژه انتخاباتی امریکاست و لاغیر و در کل هم فکر نمی کنم تغییر خاصی به وقوع بپیونده.برای خیلی ها در این دوران کرونایی در کل کره خاکی مسئله اصلی اقتصاد و معیشت خانواده هست.مسائلی این چنینی اولویت اصلی اکثریت نیست و بعد از مدتی هم در بر روی همون پاشنه خواهد چرخید. مثل جریان (می تو) و افشاگری علیه سوءاستفاده از زنان در هالیوود که غیر از یکی دو مورد نتیجه خاصی نداشت.
۱۳۹۹ خرداد ۲۰ ۲۳:۳۵
جدیداً هر کس که می خواد آینده کاری خودش رو تضمین کنه یک اظهار نظری در این رابطه می کنه.فارغ از اینکه در بقیه جاهای دنیا چه بلایی سر سایر انسانها میاد. اگر جان انسانها برای این افراد مهم بود، فارغ از رنگ و نژاد، اگر می خواستند، می شد با کوچکترین اشاره ای در صفحات اجتماعی شون به همه می فهماندند که انسان دوستند .نه اینکه برای مدتی از مرگ فردی سوءاستفاده کنند برای به نتیجه رساندن افکار و مقاصد خودشون وبعد از پایان موضوع همه چیز مثل قبل بشه. نژاد پرستی فقط مختص آمریکا نیست در تمام کشور ها حتی کشور های افریقایی با پیشینه سیاه، نژادپرستی هست مثل قتل عام مردم رواندا در سال 1994که قبیله هوتو هزاران نفر از افراد قبیله توتسی رو بی دلیل کشتند.این مسئله در ذات بشر است و ربطی به رنگ و نژاد و غیره ندارد و باید به صورت جهانی برای این مسئله کاری کرد نه به صورت مقطعی و نه برای رسیدن به اهداف خاص (مثل انتخابات پیش روی امریکا).