فیلم عالی بود ولی برای درکش باید خودتون رو غرق بینش و تصورات meta-science کنید . یا به طور دیگه اگر از ایده ی فیلم لذت نبردید به خاطر اینه که اینجور فیلمها نیاز به تفسیر سنگین دارن و بدون پس زمینه تاریک و واقعیگرا شاید نتونید فیلم رو درک کنید.
۱۴۰۰ فروردین ۲۸ ۰۱:۳۸
از وقتی ریک رفت از سریال دیدنش دیگه مزه نمیداد اصن معلوم نشد چه اتفاقی براش افتاد
۱۴۰۲ شهریور ۱۸ ۲۰:۴۰
فیلم عالی بود ولی برای درکش باید خودتون رو غرق بینش و تصورات meta-science کنید . یا به طور دیگه اگر از ایده ی فیلم لذت نبردید به خاطر اینه که اینجور فیلمها نیاز به تفسیر سنگین دارن و بدون پس زمینه تاریک و واقعیگرا شاید نتونید فیلم رو درک کنید.
۱۴۰۰ فروردین ۲۸ ۰۱:۳۸
از وقتی ریک رفت از سریال دیدنش دیگه مزه نمیداد اصن معلوم نشد چه اتفاقی براش افتاد