پرت نشون داد ناامیدیشو ولی چون انگیزه پیدا کرد دیگه فقط به فکر عشقش بود.
۱۳۹۶ دی ۱۵ ۱۵:۲۷
استش مخالفم بات ..بنظره من باید یه سری ناب باید تا حدی بسازن و تا آخرین قطره شیره ی اون رو نکشن ..ولورین باید همراه با هیو جکمن تموم میشد ..اگه اینطور ک شما میگی ب اصلا ب مذاقم خوش نمیاد مثلا بتمن رو الان با بن افلک ببینین خوبه ولی نسبت ب قبلنا اصلا برتر نیست ..
۱۳۹۶ اسفند ۰۴ ۰۳:۱۳
پرت نشون داد ناامیدیشو ولی چون انگیزه پیدا کرد دیگه فقط به فکر عشقش بود.
۱۳۹۶ دی ۱۵ ۱۵:۲۷
استش مخالفم بات ..بنظره من باید یه سری ناب باید تا حدی بسازن و تا آخرین قطره شیره ی اون رو نکشن ..ولورین باید همراه با هیو جکمن تموم میشد ..اگه اینطور ک شما میگی ب اصلا ب مذاقم خوش نمیاد مثلا بتمن رو الان با بن افلک ببینین خوبه ولی نسبت ب قبلنا اصلا برتر نیست ..