۱۳۹۹ مهر ۱۹ ۲۳:۲۷ بعده s&m بنظرم بهترین کنسرت متالیکا هست....من دیسک ارجینالشو از اونور خریدم واقعا همه چی تمومه خصوصا فیلمبرداریش.
۱۳۹۹ مهر ۱۹ ۲۲:۲۷ سلام.خواهش میکنم s&m اولی رو با کیفیت بلوری بذارین....خیلی درخواست دادم...خواهش میکنم
۱۳۹۹ اسفند ۰۷ ۰۱:۵۳
جای کیمن خالی....
۱۳۹۹ مهر ۱۹ ۲۳:۲۷
بعده s&m بنظرم بهترین کنسرت متالیکا هست....من دیسک ارجینالشو از اونور خریدم واقعا همه چی تمومه خصوصا فیلمبرداریش.
۱۳۹۹ مهر ۱۹ ۲۲:۲۷
سلام.خواهش میکنم s&m اولی رو با کیفیت بلوری بذارین....خیلی درخواست دادم...خواهش میکنم